четвъртък, 11 юли 2013 г.

Протести ли- я ....на майна си!

Преди време, когато казвах и пишех, че протестите са манипулирани са скалъпени от начало до край от "заинтересовани" лица, всички скочиха срещу мен- че не съм родолюбец, че не съм с активна гражданска позиция, че съм всякакъв...но ето ви една схема, в която се вижда кой-какъв е и за кой работи...
клик за по-голям размер

Може да не ходя по протести и да си давам енергията за политическите вампири, но със сигурност знам, че на "активните протестиращи" и техните лидери се плаща, за да бъдят на улицата и да прокарват индиректно идеите и интересите на своите господари...Е, аз нямам господар, на мен никой не ми плаща за да пиша /изключвам рекламите в блога ми/ и да лъжа хората. Но пък се чувствам българин, свободен човек, зависим само от личната мотивация и желанието за намиране на Истината..

КАЗАХ!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар