сряда, 31 август 2011 г.

Аз,Блогърът..

Аз съм силен човек. Огъвам се. Не се чупя. Не изсъхвам. Не мразя. Казвам сбогом често. Взривявам мостовете зад мен. Обиквам старата болка. Предизвиквам новата без колебание. Изтривам спомени. Създавам нови с алчно очакване. Оцелявавм. Прощавам. Аз съм нежен човек.. Обичам с всичко, което е в мен. Любовта ми винаги е силна. Обичам да галя. Обичам да целувам. Обичам да лаская. Обичам да разтапям. Обичам да е ефирно. Обичам да е уютно. Обичам да е романтично.. Аз не съм жесток човек. Осъждам според моята мярка и страдам с осъдените. Не удрям със злоба. Аз не съм лъжец. Всяка моя лъжа ме убива. Всяка чужда лъжа ме убива. Лъжата не е начин да дишам. Аз.... Аз съм много неща и нищо конкретно.. Аз умея.. Аз мисля.. Аз чувствам.. Подреждам живота миг след миг.. и го контролирам.. И тогава идва ред на нещата които се случват.. случват се шеметно.. изсипват се като лавина.. перфектни.. съвършенни... истински.. безшумни.. немечтани.. чисти... В тях просто живея... 

А с тази песен, поздравявам всички мои приятели, близки и врагове.Това съм аз,хора-добър и лош, за добро и лошо...
Ники Христов

Няма коментари:

Публикуване на коментар