вторник, 22 ноември 2011 г.

When Man loves a Women


АКО НЕ СЪЩЕСТВУВАШ
забележка: пуснете първо клипа под текста, за има ефект от думите ми... 
Ако не съществуваш
Кажи ми,защо трябва да съществувам
Да се влача/ живея в свят без теб
Без надежда и без съжаление/ надежда
И ако ти не съществуваш
Аз ще се опитам да поканя любовта
Като ходожник,който вижда/ рисува под  пръстите си
Раждането на цветовете на деня
Без да ги е сънувал
Ако не съществуваш
Кажи ми защо трябва да съществувам
Многолюдните заспиващи в моите прегръдки
Които никак не обичам
Ако ти не съществуваш
Няма да бъда повече точка
В този свят,който идва и си отива
Ще се почувствам изгубен
Имам нужда от теб
И ако не съществуваш
Кажи ми kak ще съществувам
Мога да се преструвам да бъда себе си
Но няма да бъде вярно
Ако ти не съществуваш
Смятам,че ще намеря
Тайната на живота, причината,
Просто, за да те създам
И да те наблюдавам
Ако не съществуваш
Кажи ми,защо трябва да съществувам
Да се влача/ живея в свят без теб
Без надежда и без съжаление/ надежда
И ако ти не съществуваш
Аз ще се опитам да поканя любовта
Като художник,който вижда/ рисува под  пръстите си 

Това е: Поздравявам всички Жени с тази песен, защото тя е за Вас!!!!!

Тази песен е за Майка ми,защото ме е родила и винаги ми прощава грешките!


 Обичам те Мамо!


            Тази песен е за Любимата ми, която винаги ме разбира и знае как да утешава и бъде   силна едновременно с мен силна!

Обичам те ,Мила

Тази песен и за Всички Жени, които познавам и проявяват търпимост и са добри към мен!
Обичам те и теб Родино, защото и ти си Жена!
Така Мъжете трябва да обичат своите Жени, иначе е безсмислено да живеем.....!!!!!
            

1 коментар: