понеделник, 10 септември 2012 г.

Молба за Помощ!!!


Здравейте, скъпи приятели,
днес се обръщам към всички вас, които имат добри души и ги интересува съдбата на децата в България.
Пиша ви, защото едно малко момиченце има нужда от помощ. Не, не става въпрос за болест, а по-скоро за бедност и то на ръба на оцеляването. Става въпрос за малката, почти 10-годишна Криси, която живее в близост до мен, в общински апартамент и която с майка й- Теодора Тодорова се борят за насъщния всеки ден. Майката работи като чистачка за мизерните 150 лв., а помощите им са по 26 лв на месец. Бащата не се знае къде е....
Детето има рожден ден на 29-ти септември и ако е възможно да й направим хубав подарък за нейния ден. За жалост, аз нямам възможност да откликна в този момент и затова се обръщам тук, защото усещам, че може да стане чудо!
Няма да пиша повече, а и нямам намерение да ви карам да се чувствате тъжни.
Идеята е ,че това дете е доста будно и има нужда от това да се образова допълнително. В училище е примерна ученичка, макар че другите деца я игнорират. Вчера например ми разказа, че нейните "приятелки" не искат да играят с нея, защото нямала  лаптоп /децата са жестоки и са олицетворение на родителите си.../.
Та, това за което ви моля е:
ДАРЕТЕ ПО НЯКОЙ ЛЕВ, ЗА ДА СЕ СЪБЕРАТ ПАРИ ЗА СНОСЕН ЛАПТОП НА КРИСИ
/МОЖЕТЕ ДА ДАРИТЕ ЧРЕЗ БУТОНА НА ПЕЙПАЛ ТУК ИЛИ ЩЕ ДАМ НОМЕР НА БАНКОВА СМЕТКА, ПРИ ЖЕЛАНИЕ ОТ ВСЕКИ ЕДИН /
ИЛИ
АКО НЯКОЙ ИМА СТАРА МАШИНА, КОЯТО НЕ ПОЛЗВА И Е ЗДРАВА И МОЖЕ ДА ИЗДЪРЖИ ПОНЕ ОЩЕ ГОДИНА-ДВЕ

Осъзнавам, че молбата ми е леко безумна или на фона на толкова болни деца, за които се събират пари, то написаното тук бледнее на фона, но нямате идея колко бихме зарадвали едно бедно, детско сърце.
Аз лично често давам на малката дрешки, обувчици,играчки и книжки и тя ги пази като очите си. Вчера дори бяхме на разходка и скачахме на надуваеми крепости в парка,защото никога не е "скачала на такова", ядохме и сладолед, въртяхме се на катерушките в парка и тя ми каза: "Ще съм много щастлива, ако имам лаптоп, батко, защото така моите приятелки ще ме обичат повече"...Сви ми се сърцето, като чух това.

Моля ви и това е лична молба!Не го правя за никой друг, освен за детето!За Криси.....

Пишете ми на мейла: silnibg@abv.bg или можете да ме намерите на телефон: 0887776764

PS: Не публикувам нейна снимка, защото може някой да познава майката и детето, а те са доста горди, а пък и да им спестя евентуални проблеми.
При евентуално събрана сума -към 500/700 лв до 28ми септември, ще прекратя Молбата.


Ако някой познава, има позиции  или работи във фирми-вносители на компютри, може да уговорим подарък, а пък аз да се ангажирам да поставя техен банер тук /докато го има блога/ и в още 2-3 други приятелски сайтове...

Този текст го слагам няколко дни по-късно:
ТОВА, ЧЕ СЪМ РЕШИЛ ДА ПОМОГНА НА ЕДНО БЕДНО ДЕТЕ, КОЕТО Е ТРОГНАЛО ДУШАТА МИ, НЕ ЗНАЧИ, ЧЕ МОГА ДА ПОМОГНА НА ВСЕКИ, КОЙТО ИМА НУЖДА ОТ: ФИНАНСИРНЕ, ЛЕЧИТЕЛСКА И МЕДИЦИНСКА ПОМОЩ, СЪБИРАНЕ НА СРЕДСТВА ИЛИ МАТЕРИАЛНИ ПОМОЩИ!!!А И ОЩЕ ПОВЕЧЕ ДА БЪДЯ УПРЕКВАН, ЧЕ НЕ ИСКАМ ДА ГО ПРАВЯ. ДА, ОПИТВАМ СЕ ДА СЪМ СЪПРИЧАСТЕН КЪМ ВСЕКИ НУЖДАЕЩ СЕ, НО ТОВА НЕ МЕ ПРАВИ МАЙКА ТЕРЕЗА ИЛИ БЛАГОТВОРИТЕЛНА ОРГАНИЗАЦИЯ..
НЕ СЪМ ФОНДАЦИЯ
/А БИ МИ СЕ ИСКАЛО ДА СЪМ/, НЯМАМ МИЛИОНИ, С КОИТО ДА ПОМАГАМ НА НУЖДАЕЩИТЕ СЕ И НЕ МОГА ДА ПРЕВЪРНА ТОЗИ БЛОГ ДА СЕ ОБОСОБЯВА КАТО ТЕРИТОРИЯ, КОЯТО СЪБИРА СРЕДСТВА ИЛИ ПАРИ...
ОТВОРЕН СЪМ ДА ПОМАГАМ С ПУБЛИКАЦИИ, РАЗПРОСТРАНЯВАНЕ НА ИНФОРМАЦИЯ ЗА ВСЕКИ, КОЙТО СЕ ОБЪРНЕ КЪМ МЕН, НО АЗ ЛИЧНО СЕ АНГАЖИРАМ С КАМПАНИИ, ЗАД КОИТО МОГА ДА СЛОЖА ИМЕТО СИ И ЧЕСТНАТА СИ ДУМА!
МОЛЯ, НЕ МЕ ИЗПОЛЗВАЙТЕ И НЕ МЕ ТЪРСЕТЕ, ЗА ДА СЪБИРАМ ЛИЧНО ГОЛЕМИ СУМИ, ОСВЕН АКО НЕ ПРЕЦЕНЯ ,ЧЕ СИ СТРУВА.....
ДАНО ДА СТЕ МЕ РАЗБРАЛИ ПРАВИЛНО!!!


Друго: До 28ми септември няма да публикувам нищо, защото искам тази статия да е видна за всички вас, за което се извинявам предварително. Но пък това е причина да мога да събера повече материали, които да мога да постна тук....
Благодаря на всички, които се свързаха лично с мен и дариха пари и материални помощи!
До днес /19 септември 2012 година има събрани 205 лв/
Вие ми върнахте вярата, че има добри хора!

Ники Христов

3 коментара:

  1. Моите поздравления за блога, за статиите и кампанията за дарение. Пращам пари още сега по PayPal! Нека има повече хора като вас

    ОтговорИзтриване
  2. Ще публикувам линка към блога на моята стена във Фейсбук. Ще ви пиша допълнително на мейла - вероятно детето има нужда и от други неща, не само от лаптоп, за началото на учебната година. Пратете ми и една банкова сметка на tangelov@yahoo.com И сега ще видим какво ще се случи..

    ОтговорИзтриване
  3. ний сме двойка от Варна, но живеем в Лондон.От няколко месеца четам този блог и сега искаме да помогнем като пратим нови дрешки и играчки на момиченчето. Моля дайте ни ваши координати, за да ги изпратим
    Пишете ни на: vassilevi@yahoo.com

    ОтговорИзтриване