събота, 4 януари 2014 г.

ЗА ВСИЧКИ, КОИТО ЧЕТАТ ТОЗИ БЛОГ

ЧЕСТИТА 2014 ГОДИНА, ПРИЯТЕЛИ!
НЯМАМ ИДЕЯ КАКВА ЩЕ БЪДЕ ТАЗИ ГОДИНА, ВЪОБЩЕ И ОСТАНАЛИТЕ, ДОКАТО СМЕ ЖИВИ, НО СЪС СИГУРНОСТ ИСКАМ ДА ПРОЧЕТЕТЕ ПО-НАДОЛУ ТЕКСТА.
ТОЙ Е НАСТОЛНО ПОЖЕЛАНИЕ И "СИГНАЛНА ЛАМПИЧКА" КЪМ ВСЕКИ, КОЙТО СЕ ЧУВСТВА, КАТО МЕН:



Най-достойните са винаги сами!
Отличават се с харизма, безупречна външност, жив аналитичен ум, добро възпитание и отлични маниери, зад които винаги са скрити десетки тайни...и силен властен поглед, в който едва се забелязва малко тъга. Те търсят "своите хора". Свои за общуване, за компания и приятна почивка, свои за любов, отношения и семейство. Те правят повече грешки, страдат повече, по-рядко контактуват и по-тежко преживяват неуспехите. И всеки път когато се опарят, стават все по-съвършени и по-силни. И отново, и отново започват всичко отначало. Чужди са им стереотипите на съвременното общество, невъзможно е да им се наложи чуждо мнение. Зад гърба им винаги хвърлят кал, но никой не смее да им каже нещо в лицето и всичките слухове за тях се разбиват на парчета от железния им характер. Независимо от това, дали е мъж или жена, те търсят такъв човек, до който ще им бъде спокойно. А това "спокойно" чувство не се основава на липсата на кавги, адреналин и крайни емоции. Това е уникалното чувство, когато видиш НЯКОЙ, който няма да те предаде!

КАЗАХ!!!


6 коментара:

  1. Честита Нова Година и на Вас!
    Поздравления за написаното!Прочетох го няколко пъти и съм очарована!Чувствам го като написано специално за мен!Дано много друга хора усетят написаното от Вас ,така както аз го почувствах!Гинка

    ОтговорИзтриване
  2. Честита 2014г.и на теб приятелю ! Да си жив и здрав ! Късмет и успех ! Нека Новата година да е по-добра за всички българи и БЪЛГАРИЯ ! Продължавай да списваш блога. Ти си силен. Ти знаеш. Ти прощаваш. Ти си мъдър. Ти си романтичен. Бъди такъв, какъвто си ! Който чува и вижда, намира много в твоя блог. А на МИО /Блог за сериозни хора/ не му се връзвай/видях коментарите/. Понякога е много жлъчен. Можеби го прави несъзнателно/клапата за самозащита не винаги е под контрол/ ?
    Продължавам да следя блога ти с интерес.
    Пламен Лазаров

    ОтговорИзтриване
  3. Пламен Лазаров, изненада ме....Не се познаваме лично, но отлично си усетил душевността ми, за което правя поклон!
    Понякога ми става тъжно, когато хората говорим на различни езици, а всъщност повечето от нас желаем едно и също: да сме здрави, да сме обичани и да обичаме, да сме щастливи и да имаме късмет!
    Благодаря за думите ти! Заради хора като теб го списвам този блог, малко са хората, който пишат с добро и когато има такива, си е цяло събитие за мен..
    Николай Христов

    ОтговорИзтриване
  4. Прекрасно...силно...и много истинско. Сякаш ме познаваш от хиляди години...Силна съм...и не съм самотна, когато срещна стойностни хора като теб Пламене. Благодаря ти!

    ОтговорИзтриване
  5. Това го изрових по няколко от българските сайтове, като hiviewart, zajenata, gnezdoto и други. Май тук е първоизточника или е цитат от някой филм? Защото и на размисли от филм или книга приличат.

    ОтговорИзтриване