четвъртък, 20 април 2017 г.

Седем години в Интернет: Силни Българи-Относно Нов облик на блога...

Вече 7 години блогът ми съществува в онлайн пространството.
През май месец 2010 година се роди моето отроче- Силни Българи
За този период, мисля, че съм създал едно интересно и любопитно пространство, което е посветено на Истината. Надявам се, че всички Вие, които ме четете, сте научили нови и важно неща, не само за нашата история, но и за света като цяло.
Още в самото начало- когато изведнъж ми дойде идеята да списвам блог, съм с огромното желание да се развивам и да давам на читателите всичко, което е скрито, недоидказано, фалшифицирано и манипулирано.Аз самият се развих със Силни Българи и блгодаря на всички, които ме търсят, пишат, на всички, които ми благодарят и на тези, които ме нападат- вие осмисяте работата ми!
Честно казано, сам се научих, някакси интуитивно- да го изградя този блог и стъпка по стъпка видях как става едно прекрасно място за четене.
Винаги съм бил отворен за публикуване на всякакви материали, свързани с България, за доброто на хората, за алтернативно лечение, за философски и езотерични теми и статии на други автори въобще!
За съжаление, появи се преди 3 години и политичско-ориентиран сайт с името "Силни Българи", който не е мое дело и със сигурност е част от интернет троловете и се ползва за лов на вещици-проучил съм го.
За тези 7 години, имам около 400 публикации, хиляди читатели(по сатистика уникални посетители 586000), много малко приходи и 90 члена, на които им благодаря!
Честно казано, самичък ми е малко трудно да се грижа за Силни Българи, но ще продължавам да го списвам, макар и вяло засега..
ИМАМ НЯКОЛКО МОЛБИ- към всички, които ще прочетат това:
- Дали ще се намери някой, който да може да изгради нов облик на сайта и да го направи без пари това?!!!Давайте предложения и идеи за съграждане на динамичен, тематично устроен и практичен сайт.
- Очаквам нови автори, на които да публикувам нещата- независимо от жанр и тематика, стига само да не нарушават правилата за добронамереност
- Дали има хора, които да ми помогнат да капитализирам работата тук? Наясно съм с повечето канали за привличане на приходи в интернет, но пък съм отворен и за нови и нестандартни възможности!
Всеки, който има възможност или някаква идея за горенаписаното, може да ми пише на мейл:
silnibg@abv.bg или да ми се обади на телефон 0887776764
Николай Христов ака АВИ-ТОХ-ОЛ
КАЗАХ!!!

Няма коментари:

Публикуване на коментар