събота, 8 октомври 2011 г.

От един честен експериментатор

Получих преди седмица едно кратко стихче от мой приятел- Валентино Хуан Морел.
Преди да го публикувам, ще го представя, както аз го познавам:
Тино е от Аржентина, но живее в България от дълги години. Винаги е готов да говори с всеки, който прояви интерес към него/особено към жените/. Има резки и премерени движения, но пък същевременно излъчва сигурност и спокойствие.Това, което винаги ме е изумявало в него е, че изчезва за дълги периоди време и се появява изненадващо, когато най-малко го очакваш...Тино говори български по-добре от повечето българи и ако не знаете,че е от Архентина, едва ли ще усетите мекотата на думите, които изговаря...
Ето какво ми е изпратил той:
"az pisha musica i literatura intenzivno, ejednevno - znachi sam pisatel i compozitor, za modata znaesh+ malko TV, malko teatar, imam malki izobretenia.. a yoga e centera na moeto nedeystvie y deystviata kato rеzultat.
mojesh da me predstavish kato experimentator, ama chesten"
А това е кратката му творба,която умишлено съм оставил на латиница:
otkakto lavat umrya
kolko kucheta go layat samo...
y daje mishki - hrabri antilavisti 
iz dupkite medali si razdavat.


1 коментар:

  1. lele, priatelyu...
    Tova, koeto napisa za jenite vav vrazka s men...
    Ama zashto ot moe ime!!! ne sam go kazval , nito namekval.
    Superman e idea na edin invalid - Nitsche.
    Edin drug, golyam chovek,sam se smalyavashe - _ Chaplin
    Izvinete za latinitsata na bulgarski!Az mnogo obicham bulgarskia ezik.


    Valentino Morel -

    Tino

    ОтговорИзтриване