събота, 26 ноември 2011 г.

Индигови Деца



В последно време много се говори за ново поколение деца с изключителни таланти. Тяхната цел е да покажат пътя на хората към духовно равновесие и растеж, и да повишат общата енергийна честота. Това са децата Индиго.

Самото наименование произлиза от цвета на тяхната аура. А именно, установено е, че всеки човек е обкръжен от своята аура, която по правило се състои от цветове от дъгата. При тези деца, в тяхната аура преобладава цветът на индигото, т.е. тъмносиния и лилав цвят. Този цвят символизира така нареченото трето око, центърът, който отговаря за интуицията и психическите възможности. Понеже се смята, че при тези деца третото око е изцяло отворено, те са получили наименованието деца Индиго.

Това понятие е въведено от Нанси Ан Тап, авторка на книгата "Да разбереш любовта чрез цветовете", където тя описва своя опит като сензитив, който вижда човешката аура. Когато започва да среща все повече деца с виолетово излъчване на аурата, започва да ги изучава и публикува своите изследвания. Тя описва четири типа индигови деца - хуманист, концептуалист, артист и междупространствен. По мнението на учените днес 80 - 90 % от новородените са индигови деца

Те имат енергия в излишък и трудно се застояват на едно място, освен ако не са вглъбени в интересуваща ги тема. Рядко или изобщо не боледуват, винаги им е по-топло, отколкото на другите, не се нуждаят от много храна и често са вегетарианци. Те са динамични, неспокойни, с хаотично внимание, свръхвъзбудими и често биват категоризирани като хиперактивни деца с дефицит на вниманието. Но трябва да се има предвид, че не всички хиперактивни деца са индигови. Много са особеностите на новите деца, които ги отличават от останалите хора. Те са много интелигентни, изненадват с мъдрите си отговори от най-ранна възраст, учат много бързо, самостоятелни са, знаят какво искат и се стремят неотклонно към него. Много креативни са и за тях компютърът е като продължение на техния мозък. Това е така, защото използват едновременно двете си мозъчни полукълба и при тях мисловните процеси не протичат линейно, а полево, т.е. холограмно. Затова тяхната мисъл е по-ясна, по-всеобхватна и бърза. Тя надскача ограниченията на причинно-следствените алгоритми на логиката, защото работи в по-високо измерение на холографското осъзнаване на действителността.

Индиговите деца учат, като разсъждават и участват активно в процеса на преподаване, а не с внимание и запаметяване на даденото от учителите познание. Затова им е скучно в училище. Действащата образователна система не може да отговори на техните постоянно нарастващи интереси и възможности. Те се учат на ниво личен опит и не могат просто да зубрят механично или само да слушат урока.

Те са много състрадателни и имат много страхове, например от смъртта или от загубата на най-близките си. Ако преживеят провал или разочарование в ранна възраст и не получат помощ, за да ги преодолеят, могат да развият блокиращ комплекс завинаги. Затова се нуждаят от емоционално стабилни и уверени в себе си родители и педагози. 


Много хора срещат трудности да общуват с тях, защото подхождат с предубедени разбирания и норми, които децата не споделят. Ако се отнасяме към тях с обич и уважение, те ще ни се доверят и ще ни приемат като равни. Защото са ни изпреварили в развитието си. Те са предвестници на промяната на качеството на живот, емисари на новата парадигма за света, която изисква сериозна еволюционна стъпка в израстването на човешкото съзнание.

Няма коментари:

Публикуване на коментар